پاورپوینت-بازاریابی-خدمات
پاورپوینت بازاریابی خدمات
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 1118 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

 

پاورپوینت بازاریابی خدمات

فرمت فایل : پاورپوینت

قابل ویرایش

تعداد اسلایدها :   60   اسلاید

فهرست مطالب:

مقدمه

تعریف بازاریابی

ویژگی های منحصر به فرد خدمات

مدل PROMPT برای مزیت خدمت

مزیت خدمت و خدمت برتر

الزامات یک سازمان خدماتی پویا

عوامل مهم ممیزی خدمات

معیارهای ارزیابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت

گام های اساسی در بازاریابی خدمات

راهنمای فروش خدمات

برنامه ارائه خدمات به مشتریان

انتظارات مشتریان از سازمان‌های خدماتی

عوامل و عناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان

راه های افزایش ارزش خدمات

صفات و ویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»

منابع

بخشی از اسلایدها :

تعریف بازاریابی:

تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی

انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند.

 تعریف لغتنامه آکسفورد از بازاریابی 

فعالیت های مربوط به تولید، تبلیغ و فروش کالاهای یک شرکت به بهترین وجه ممکن.

مجمو عه ای از فعالیت های انسانی- اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه از طریق فرایند مبادله.

فرایندی است مدیریتی- اجتماعی که به وسیله ی آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا و یا خدمات با یکدیگر به امر تأمین نیازها و خواسته ها اقدام می کنند.

مقدمه:

تفکر اول:

بازاریابی خدمات به جهت ماهیت اصلی اش موضوع ویژه ایست و بیشتر امور بازاریابی عادی به صورت مستقیم در آن قابل به کارگیری نیست.

تفکر دوم:

بازاریابی خدمات جدای از اصول اساسی بازاریابی در بخش وسیعی با ویژگیهای خاص از یک صنعت تعیین می گردد از این ‌رو عمومیت دادن به بخش محدودی بین بازاریابی خدمات و بازاریابی کالاها امکان پذیر است.

تفکر سوم:

بازاریابی خدمات صرفاً یک کاربرد از اصول اساسی بازاریابی است و نه یک موضوع متمایز.

ویژگی های منحصر به فرد خدمات:

1- غیرملموس بودن

2- غیر قابل تفکیک بودن

3- غیر همگن بودن(متغیر بودن)

4- غیر قابل ذخیره بودن

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.