
پاورپوینت بازاریابی خدمات
فرمت فایل دانلودی: .pptفرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 1118 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان
پاورپوینت بازاریابی خدمات
فرمت فایل : پاورپوینت
قابل ویرایش
تعداد اسلایدها : 60 اسلاید
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف بازاریابی
ویژگی های منحصر به فرد خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
معیارهای ارزیابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت
گام های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
برنامه ارائه خدمات به مشتریان
انتظارات مشتریان از سازمانهای خدماتی
عوامل و عناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
راه های افزایش ارزش خدمات
صفات و ویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»
منابع
بخشی از اسلایدها :
تعریف بازاریابی:
“تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی“
انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند.
“ تعریف لغتنامه آکسفورد از بازاریابی “
فعالیت های مربوط به تولید، تبلیغ و فروش کالاهای یک شرکت به بهترین وجه ممکن.
مجمو عه ای از فعالیت های انسانی- اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه از طریق فرایند مبادله.
فرایندی است مدیریتی- اجتماعی که به وسیله ی آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا و یا خدمات با یکدیگر به امر تأمین نیازها و خواسته ها اقدام می کنند.
مقدمه:
تفکر اول:
بازاریابی خدمات به جهت ماهیت اصلی اش موضوع ویژه ایست و بیشتر امور بازاریابی عادی به صورت مستقیم در آن قابل به کارگیری نیست.
تفکر دوم:
بازاریابی خدمات جدای از اصول اساسی بازاریابی در بخش وسیعی با ویژگیهای خاص از یک صنعت تعیین می گردد از این رو عمومیت دادن به بخش محدودی بین بازاریابی خدمات و بازاریابی کالاها امکان پذیر است.
تفکر سوم:
بازاریابی خدمات صرفاً یک کاربرد از اصول اساسی بازاریابی است و نه یک موضوع متمایز.
ویژگی های منحصر به فرد خدمات:
1- غیرملموس بودن
2- غیر قابل تفکیک بودن
3- غیر همگن بودن(متغیر بودن)
4- غیر قابل ذخیره بودن